busden evet sıgır jelatini var ama bunun vucuda bir zararı yokki . O zaman kimse çikolata , pasta , jelibon , sütlü tatlı yememeli . Çünkü hepsnin içinde sıgır jelatini var 🥰 ben çıkan kan degerlerimden çok memnunum . Bebeğimin gelişimide gayet güzel seyrediyor . Doktoruma aşırı güveniyorum . Bu benim için tehlikeli olsaydı asla vermezdi eminim . Herkesin kendi tercihi tabiki . Benim tercihim kullanmaya devam etmek 🙏🏻