Kızlar hamilelik kabızlık yapmıştı. Şuanda ara ara kabızlığım sürüyor. Fitüs oluştu doktor 2 krem verdi kullanmaya başladığım an çatlağı rahatlattı kanama hiç olmadı. 1 aydır kullanıyorum kremleri. Doktora ne kadar kullanayım diye sormayı unuttum o da demedi. İyileştiğini düşünüp bırakmak istiyorum benzer durumda olanlar siz ne kadar kullandınız