Dilaraa06 Esraismail99 kaç haftaliksin, benim için daha bisey demediler, devlet olunca işte son dakika karar veriliyo 🙈
Dilaraa06 Esraismail99 normal düşünüyorum zaten devlete gittiğim için zorunlu bi durum olmadan sezeryan yapmiyo, ama normalde korkutuyo 🤣🙈
Yasinimm Dilaraa06 123 Allah nasip ederse bir de dişimi çektirdim bir sıkıntı olur mu bebeğim açısından erken doğum riskim var
Nurcihn Bizde 35 rabbim nasip ederse inşallah haftaya bugün randevumuz var ilk defa nstye gircez ilk doğumum normal oldu inşallah buda normal olur sağlıkla kucağımıza alalim hepimiz
Nurcihn Dilaraa06 hiç girmedim 36 da başlanıyormus benim gittiğim hastanede hem 35 haftalifim hemde 35 günüm kaldı 🤭🙈🙈