22 haftalık hamileyim, market dışında evden hiç çıkmadım ama eşim koronayı getirdi 3 gündür ateş, baş ağrısı, eklem ağrısı ve Boğaz ağrısı çekiyorum inşallah solunum sıkıntısı yaşamam. Ama stresten ya da gerçekten bilmiyorum sırt ağrısı ve nefes darlığı da başladı gibi ☹️ Çok korkuyorum