Kızlar 21+5 deyim. Sol tatafıma yatmaya çalışıyorum fakat sola yatınca bi batma hissi oluyo hiç rzhat edemiyorum. Sağ tarafa dönryim biraz diyorum bu seferde sanki kalbim ağzımda atıyor.. Bebişimi hissediyorum pıt pıt vuruyor. Bugün hiç uyuyamadım.
Yaşayan var mı çare nedir.. Hamile yastığımda var