FibaPlus Merhaba kızlar ben daha önce şehir hastanesinde Zeliha Atak hanıma gidiyordum iyi hoş bir kadın ama çok aceleci davranıyordu istediğimi soramıyordum. Daha sonra Yaşar Can beyi denedim oda biraz soğuk ve aceleciydi ama dün kontrol için gittiğim Mehmet Altundağ bey aşırı nazik ve kibar bir doktordu gayet sakindi ne sorsam cevapladı. Sizede tavsiye ederim güzel anneler ❤️ Sizlerinde başka doktor önerisi ve yorumu varsa belirtirse sevinirim 😍
yenianneyenibaba1 FibaPlus bursadayken bende mustafa beye gidiyordum çok sakin bir mizacı var insanın eli ayağı dolaşmıyor ultrasonda bakarkende bebeği gösteriyor burası kafası, bacağı, ayağı vs. diğer doktorları bilemiyorum onlara gitmedim hiç 🤷🏻♀️