Cansucbrdmr Merhaba hanımlar. İkili test yaptıranlar kaçıncı haftanızda yaptırdınız? Biz şuan tam 12 haftalığız yarın 12+1 de çağırdı doktorum. Erken olmaz değil mi?
zehracinar Cansucbrdmr Özel hastanede 11+5 yaptırdım sanırım,devlet hastanesinde de 13+4 falandı yaptırdım
Dilekveuzum 12-14 haftaları arası oluyor. Ben 13+3te yaptırdım hem cinsiyetini de öğrenmiş olduk bu esnada 🤗💙