Gamzelim12 nasil anlatiyim karnimin sag tarafi sisiyo gozle görülür sekilde artk sirti mi totosu mu bilmiyorum ama sol tarafına hafif bastiriyorum bisey yok cok sukur yumusak ama toplandığı yer tas gibi oluyo. Doktor norml dedi. Çevreme soruyorum toplanır genlesir icerde normal diyolar. Ilk bende çok korktum kasilma felan zannettim büyüdükçe kemiklestikce ağırlaştıkça bunlar hep olası seyler diyolar . Kanama suyun gelmesi vb sıkıntılı onun dışında Allahin izniyle bisey olmaz insallah 🤲🥰 Rabbim sag salimce kolayca kucağımıza alıp büyütmek nasip etsin herkesle birlikte 🤲