Selam anneler 🤗 foruma katıldığım günden beri bütüüün Doğum hikayelerini okuyordum sonunda acaba ben nasıl bir Doğum yapıcam sorusu oluyordu,sonunda o gün de geldi🙏🏻 Ben gebeliğin 20.haftasında böbrek genişlemesi ve taş sebebiyle erken Doğuma hazırlanan bir gebeydim bebeğim 3-4 hafta kadar önce de Doğum pozisyonu almıştı ancak geçen hafta kalp atışlarında yavaşlamadan dolayı perinatoloji bölümünde 3 gün gözetim altında kaldık kendi doktorumuz Cuma günü çıkış verdi benm sancım nişanım hiçbir belirtimiz yoktu Perşembe tekrar görüşücez dedi evimize gittik. Güzel bi hafta sonu geçirdik eşimle ama bilemezdik miniğimizin bize karnımda eşlik ettiği son hafta sonu olduğunu☺️ Pazartesi günü akşam üzeri 18:40 da karnımda bir sıkışma hissettim lavaboya gittim ve o an içimde sanki bi balon patladı bir anda suyum boşaldı nişan gelmemişti bende sancım da yoktu hala ama suyum gelemeye devam ediyordu hastaneye geldik hemen tuşe yaptılar 1cm açıklık sıfır sancıyla yatış verildi 19.00da. Doktorum 19.15te küçük dozlarla suni sancıyı başlatıyoruz dedi o sırada bebeğimin kalp atışları takip edildi riskli durumda olduğumuzdan. Bir süre sonra bebeğimin kalp atışları düştü beni her ihtimale karşı hem normal Doğuma hem sezeryana hazırladılar. Bu sırada sancılar 10 dakikada bir yavaş yavaş hissedilirken sıklaşmaya başladı odamda plates topunda egzersizler plates matında ebem yardımıyla uygun hareketler ve squat derken oğlumun kafası -3ten 0a geldi açılmam 3 cm oldu. Eşimin de desteğiyle yürüyüş egzersizler ılık duş derken saat gece yarısı olduğunda sancılar daha ben 1 2 3 diye sayarken geliyordu o anlarda sancının azabıyla dayanamıyorum sezeryana alın beni diye ağladığımı hatırlıyorum ebemin de hatırladığı sancı çekerken uyumak istiyorum çok yoruldum dediğim olmuş 😂 ben öyle sezeryan diye bağırırken baş ebe geldi muayene etti açıklık 7 cm bu saatten sonra herşey daha kolay diye destek vererek devam ettik ebe o kadar önemli ki plates topunda sancıları karşılamaya çalışırken gözlerimi kapattırıp çok güzel hayaller kurdurdu bulunduğum andan uzaklaştırdı beni. Sonunda baş ebemiz hadi bakalım masaya dedi eşim dayanamam dedi yan odamıza geçti seslerimizi duyuyordu ve Doğum masasına oturdum sancım geldikçe ıkınma hissim de gelmişti zaten ama çok yorulmuştum tek başıma gücüm yetmiyordu ebemin de yardımıyla oğlumu aşağıya ittik sonrası bir iki üç derken bi ağlama sesi minicik kalbiyle oğlum göbeğimde yatıyordu bir süre öyle kaldık babasına göbeğini kesmeyi teklif ettiler cesaret edemedi ☺️ Sonrası işte insanın tam bittim dediği anda yeniden hayat bulduğu yer miniğim yanımda muayene ediliyor üstü giydiriliyorken bebeğin eşi çıkartıldı malesef yırtıksız olmadı doğumum hem yapıyla alakalı hem de biraz iri bebekti oğlum ama oğlumu izlerken atılan dikişleri bile hissetmedim 👼🏻 Şimdi minicik kalbi yanımda atıyor bin şükür 🤲🏻 Sütüm henüz gelmedi ama asla emzirmekten vazgeçmedim yarım saatte bir göğüs değiştirerek emziriyorum ve göğüslerim yara oldu gümüş kapak ve göğüs kremini mutlaka alınacaklar arasına ekleyin derim. Uzun bir hikaye oldu umarım severek okursunuz merak ettiğiniz her şeyi cevaplarım memnuniyetle 🙏🏻 Rabbim hepinize kolay hayırlı doğumlar nasip etsin güzel anneler 🤰🏻