Mrvhsyn Merhaba arkadaşlar dün eşimin covid testi pozitif çıktı ve banada test yaptılar benimkide pozitif 29 haftalık gebeyim ama benim hiçbir belirtim yok ne yapmam gerekir çok korkuyorum bebeğim için
Zyneepemree Mrvhsyn beni sağlık ocağındaki doktorum günlük arıyordu ağrın olutaa parol iç sıkıntı olmaz diyodu ama ben içmedi yani yapabileceğin pek bişe yok bol bol meyve ve su tüketmelisin. Benimde belirtm yoktu 5 gün sonra koku ve tat alamadım 4 gün oluyor karantina biteli hala alamıyorum
Bsmlh Mrvhsyn mutlaka dr söyle aspırın oksapar gereklı görürse başlar çok geçmiş olsun mevlam hemen ve çabuk atlatmayı nasip eylesın
senell Mrvhsyn ben de şu anda hafif bir şekilde Covid geçiriyorum. Bana da eşimden bulaştı. Eşimle bir araya gelmiyoruz o daha ağır olduğu için. Kadın doğumcum Coraspin al dedi. Ama siz zaten kan sulandırıcı alıyormuşsunuz. Bir de Decavit yerine bir süre Ocean Mummy al dedi, onun içindeki Omega-3′ten dolayı. Normalde D vitamini zaten alıyorum. Eklemeye gerek kalmadı. Hatta bence aylardır aldığımız takviyeler bu süreçte işimize yarıyor, hafif geçirmemizi sağlıyor. Doktorunun verdiği takviyeleri almayan çok bilmişlere duyurulur. Son olarak genelde bebeklere bir şey olmuyormuş, endişelenmeyin. Atlatınca gidip bir baktırıcaz inşallah.
Nonik ben de 3 gündür semptomlar yaşıyordum korona olmuşuz öğrendiğimden beri ağlıyorum 😖 ilk hamileliğimde 6. Ayda bebeğin kalbi durmuştu dr viral bir enfeksiyon geçirmiş olabilirsin demişti şimdi 5.5 aylığım ve korona oldum çok korkuyorum lütfen bize dua edin 😭
Mrvhsyn Nonik lütfen korkmayım covid bebeğe geçmiyormuş bebek anne karnında antikor üretiyormuş bol bol C ve d vitami turşu sarımsaklı yoğurt yiyin
Nonik Çok şiddetli ağrı çekiyorum, bugün 5. Günüm ama hala yatıyorum, başım, böbreklerim, gözlerimi sanki bıçaklıyorlar, inşallah bu hastalık hiçbirimize ve bebeklerimize zarar vermez