EdaaaaN Mrb kizlar ocakta dusuk yapmstim we 19 subatta ilk adetimi gordum 10 gun dewam etti we btti 10 gun sonra adet oldum tkrar normal mi acaba bide dusuk yaptiktan sonra sancili olmya basladi basina gelen war mi acaba bi sorun oldu diye korkuyorum
Rumiii EdaaaaN bende düşükten sonra ki adetten sonra 10gün fln sonra olmustum hatta tatile cıkmıstm kafam dağılsın die bu durum ben idaha da germisti ama sonra gecti
MomDad EdaaaaN doktora gittin mi benim arkadaşım da kürtaj oldu aydan aya normal adetini görüyo. 10 gün sürüp 10 gün sonra tekrar adet olmak normal değil gibi illa sorun vardır demiyorum ama sen bence en iyisi doktoruna sor canım