Rozerr06 hayırlı olsun yavrunuz şimdiden.
iyi ki hiç tedavi olmadan sorun yaratmamış yaranız, sizde dikkat edin her zaman şanslı olunmayabiliyor.
Benim var mı bilmiyorum, bebek düşünüyorum vajina içimde yanma gibi his olunca acaba yara olablir mi diye düşünerek postu açtım. Sanki orda işlem yapılmış (lohusa, adetli, kürtaj sonrası bir yanma gibi)