Hlmektly Nisanannesiii sağlık durumu nasıl bebeğinin canım küveze alındı mı bizimde erken doğum riskimiz varda 33+6yız
Arass__ Nisanannesiii saglıkla büyüt canım benimde ilk bebek 33+5 de dogmuştu. Şimdi şükür 2 hafta kaldı doguma
Bademmmm Nisanannesiii Allah analı babalı büyütsün inşallah sağlığı inşallah çok iyidir kaç kilo doğdu
Arass__ Hlmektly yok hiç girmedi küveze, o tamamen bebekle alakalı bişey canım bazen 9 ay olupta küvezen giren oluyor
Emilyy Kuvöze aldilarmi bizimde erken dogum riskimiz cok yuksek 33+4 üz canım. Allahim güle güle büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻
Hlmektly Arass__ inşallah biraz daha durur benimde girmez canım Rabbim hepimizin çocuklarına sağlık versin inşallah 🤲
Hlmektly Nisanannesiii Çok şükür canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲 bizde sizin gibi sağlıkla doğarız inşallah 🤲
Melodi2 37+1olduk inşallah bizlerede kolay bi doğum nasip eder rabbim ❤❤ Ilk doğumun başladığını nasıl anladiniz Benimde ilk hamileliğim
Melodi2 Nisanannesiii Şuan benim karnım çok aşağıda o baskıyı hissedebiliyorum acaba ne zaman gelicek ağrılar ne zaman başlıcam deli orglar var kafamda 😂😂😄🤦🏻♀️🙊🙊
Melodi2 Mervesencan Her kadında farkli oluyor diye duymuştum kimisi hiç küçük tuvalet gibi tutamadığını söylüyor kimisi hiç suyunun gittiğini anlamayıp suni sancı alıyor. Aslında bu son haftalarda insan kendi gözlemlemeli diye düşünüyorum
Nisanannesiii Mervesencan ilk önce az aktı tutmaya çalıştım tutamadım ayağa kalktığım gibi boşaldı bir saat ara ara akmaya devam etti. Yani ayırt edilebilir korkmayın