kizlar merhaba 37+4 haftalik erkek bebege hamileyim 1 hafta once gittigimde 2650gram demisti doktorum 2 haftada 200 gram almisti bugun yine kontrolüm vardi doktorum 3380 gram dedi cok şaşırdım böyle bisey olabilir mi acaba gecen hafta yanlis mi olctu diye dusundum eger bu kadar aldiysa normal doguma engel olur mu diye endiselenmeye basladim belli bir haftadan sonra kilo alimi durur mu ya da azalır mi