Bende Adapazarı’nda memlekette pijama magazalarina baktım bana 200 den başlıyor dediler şok oldum sanki bida giycem onu annemin arkadasi günlerde kıyafet pijama herşey satıyor bir tane ondan alacağım onu çıtçıtlı açılıyor pijama takımı birde bulucam sabahlıklı takım doğum yaza olacak ama koridorda vs gezerken üstüme almaya sabahliga ihtiyaç olur herhalde kapalı olduğum için birde ben sezeryan olmuştum ama kesinlikle pijamayla çok daha rahat etmiştim gecelik çok rahatsız etmişti belkide ben alışık değilim ondandır yine pijama alacağım bir tane de nolur nolmaz diye alt koyarım yine çünkü ilk doğumda kanamadan alt pijamalarim batmıştı hep