Yorgunhamile ben doktor kararı vermeye çalışırken bi arkadaşımın tavsiye üzerine gittim, ilk görüşmemizde öyle bi güven verdi ki 🙏🏻 eşimle çıkışta kararımızı direk verdik. Devam dedik. Ve çok çok çok memnunum. Çok sakin, insanı rahatlatan huzur veren bi enerjisi var. Her ihtimali değerlendiren, sorduğunuz sorulara içinize sinene kadar defalarca yanıt verebilen bi doktor. Benden sonra gebe kalan üç arkadaşımı yönlendirdim, onlarda Mete Bey ile devam ediyor. Doğum konusunda da, sezeryan yada normal konuşması henüz yapmadık. Daha doğrusu ben bi kere sordum, planlı sezeryan tarzım değil, önceliğim normal doğum, 37. hafta vajinal muayene yapıcaz, bebişin ve senin sağlık durumunuza göre o zaman konuşuruz bunları dedi. Çünkü sıvım fazla, bebeğim iri, ben iri. Sezeryana ihtimal verebilecek özel durumlar var, ondan belki de. Herkes aynı memnuniyeti duymayabilir ama bi kez de olsa muayene olun, öyle karar verin derim 😇