Hanımlar merhaba 28+1 olduk iki hafta önce grip olmuştum hala tam atlatamadım hastaneye gitmeden toparlamaya çalıştım meyve bitkisel şeylerle daha iyiyim şuan ama bir kaç gündür bitmek bilmeyen öksürük hapşırık krizi oluyor böyle birşey yaşayan var mı bunun bebeğe bir zararı olur mu öksürmek çok kasıyor ama sonra geçiyor kontrole de iki hafta var daha hastaneye gitsem mi tehlikeli mi