esrosSs peki ben şunu sorayım. Benim sigortam doğumu kapsıyor. 12 haftalıkken doktorumuz cvs yapılması gerektiğini söyledi ve yaptırdık. Birde genetik inceleme tarafı var. Sigortayı aradığımda telefondaki bayan cvsin ne olduğunu bilmediği için, yazılı olarak da birşey yazmadığı için bişey diyemedi. Normalde de ikili üçlü dörtlü tarama sonuçlrı riskli gelirse niftyi karşılıyorlar ama cvs için durum nedir nasıl oluyor bilginiz var mı?