Simgeemm mesuta bir kere gittim . İlk kızıma daha hamile değildim. Öyle kontrole. 15 yıldır kadın doğuma giderim. Çok alaksız şeyler söyledi. Daha çocuk yapmaya başlamadan sende myom var senin çocugun olmaz dedi. 6 ay dene sonra ameliyat yaparız dedi. Konuşurken yuzume bakmadı felan. İlgilenmedi hiç. Ertesi ay hamile kaldım ben. 2-3 ay içinde. Isınamadım o zaman. Ama herkes aşırı memnun . Genelde nöbetçi. Hastaneden karşısında oturuyormuş sanırım. Genelde doğuma o giriyormuş. Bilemedim açıkcası🤷🏻♀️