Gizmolata Eyll1010 ben 5+5 te gittim ilk keseyi ve bebeği gördük bi hafta sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi 6+5 te karından duyuşmadı alttan bakınca duyuldu.
Beril55 Bizde 6+0 da gittik keseyi gördük 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi heyecanla bekliyoruz❤️