Melike07 eczanelerde pedler var renk değiştiren, onlarla anlaşılır. Bide bazıları tutamazsın akar gider diyor kimisi sızıntı olur diyor. Ben 22. Haftamdayken banyodan çıktım bornozla azıcık keyif yapayım dedim azıcıkta üşüdüm üşüyünce kalkıp giyineyim dedim ayak bileklerime kadar su indi, sildim bi daha indi hemen doktorumu aradım gel dedi gittim turnusollu ped koydular akıntı devam etti ama amniyon sıvısı değilmiş. Üşüyünce akıntı ve afedersin idrar karışmış tutamamışım farkında bile değilim.