Zynp3418 Uygun fiyatlı hamile yastığı öneriniz var mı kullanıp memnun kaldığınız ? E bebektekinin fiyatı yüksek geldi de.
Gizmolata Zynp3418 trendyoldan 50 tl ye aldım ama içine elyaf eklettirdim yoksa bi anlamı yok malesef ama uygundu baya kumaşı falanda güzel
[silindi] Zynp3418 trendyoldakilerr 50 TL vereceginize e bebekten 100 TL ye alin. Ben cok memnunum. Battaniyeyle filan alakasi yok, tum gece kesintisiz uyuyorum aldigimdan beri
Basakgul Zynp3418 e bebekten Baby mom olanından aldım 90 TL’ye.2 aydır kullanıyorum çok güzel.Ondan öncesi bende yok 😂 kesinlikle değer.
Htctnc Teendyoldan 50 tl ye almıştım iç dolgusu biraz az ama bana yetti kendiniz elyaf alıp dolgusunu arttırabilirsinz. O olmadan uyuyamıyorm artık :)
mrsbiyolog Htctnc ben ebebekten aldım iç dolgusu baya güzel. Keşke gebeliğin başından beri alsaymışım🤦🏻♀️ Yeminle 15 gündür uyku uyuyabiliyorum ve en önemlisi sırt üstü dönemiyorum. Doğumdan sonra da emzirme yastığı olarak kullanmayı düşünüyorum işim bitti kaldır kenara olmayacak inşallah🙏🏻
Hayalleredogru mrsbiyolog ben rahat edemedim ya e bebekten aldım kendi yastığımı arıyorum kullanamıyorum köşeye kattım neden acaba
mrsbiyolog @Hayalleredogru valla kullananlar hep memnun hele ben keşke 2 ay öncesinde alsaydım diyorum. Niye memnun kalmadınız bilemeyeceğim🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Hayalleredogru mrsbiyolog sanırı yastık bölümü sert geliyor bide kış ya üstümüzde yorgan falan ondan yoksa bende herkes memnun kalmış çevremde diye aldım aslında belki baharda daha iyi kullanırım
mercimekkoftesi1 Bende trendyoldan aldım 69 liraya, dün geldi dün gece çok rahat bi uyku çektim keşke daha önce alsaymışım. İç dolgusu falan çok iyiydi çok rahat