Mihrininannesi Arkadaslar idrar yolumda aci ve yanma hissine dayanamadim acile gittim. Monurol isimli toz tablet verildi idrar yolu enfeksiyonu icin. Kullanan var mi? Bebege bir zarari yoktur insallah.
3441K Mihrininannesi canım ben de 3 kez ictim o tek kullanımlık ilaçtan kendi doktorum söyledi mecbur kalınca içiyoruz napalm en iyisi hiç içmemek ama yapcak bisey yok
Buseumut2011 Mihrininannesi bende hamilelik süresince 2 kez tek kullanımlık paketlerinden kullandım doktorum vermişti tek paket bile yetiyo iyileşmeye bi zararı olmadı olsa vermez doktorlar zaten
Mihrininannesi Sag olun kizlar. Dayanamadim agriya ictim ama icim rahat etmedi. İlk gebeligim öyle pimpirikleniyorum ki herseye.
Kimkibu Mihrininannesi bende gecen hafta kullandım idrar tahlilimde değerler yüksek çıktı kadın doğum doktorum verdi.. tek kullanımlık bir toz zaten hicte sıkıntı olmadı doktorada gittim muayenede oldum problem yok:)
Gzdsrm Ic canim ic bisey olmaz rabbimin izniyle ki hamilelikte kullanilabilen ilaclar grubunda monurol bebege etki etmio bende 3-4kez kullanmistim cok sukur bi sorun yok asil icmez ilerlerse sorun
gamzosgamzos Abartisiz en az 15 kere kullanmisimdir cunku 9 ay enfeksyonum gecmedi 3 kerede antibiyotik kullandim bi zararini gormedim çok şükür