ftsbthn benimde suyum fazla canım. Ama doktor normal doğum taraftarı. Sadece bebeğin kafası aşağıda olsa da arkaya doğru olduğundan doğum kanalına böyle girerse mecbur sezeryan olur dedi. Şuan 35+3 ilerleyen zamanlarda karar vericek. Su fazla 36-37 haftamda alalım mı dedim bebeği. Hayır bebeğin anne karnında durması daha önemli dedi neden alayim erkenden dedi. Kendi gelisini bekliyor . Hangisi doğru bilemedim