Kızlar ne olur bi fikir verin 30+3 deyim doğum telaşı sardı 5 yıl sonra tüp bebek le gebe kaldım tek bebek .ikiz değil . Normal doğum dan korkuyorum şu anlamda bebek çıkında kalır Ikinamam bisi olur diye. Devlette hemsireyim orda doğum yapicam doktoruma çok güveniyorum sezeryani spinal yapıyorlar. Normal olsa gece yada hafta sonu felan kim bilir kime denk gelirim gönüllü sezeryan mi olsam bilmiyorum. Tüp bebek olduğu için doktor ben istersem yapar. Sanırım sezeryana doğru kayıyorum. Herkes sonrasından bahsediyo zor diye ama ben bebeğe bisi olur diye endişeliyim