Dilekk33 Merhaba kızlar Mersin medikalpark doktor önerisin de bulunabilirmisiniz gidipte memnun kaldığınız doktor 🙏
Kediannesi123 Dilekk33 Nesrin Ceylan aydın a gidiyorum canım çok memnunum. Daha önce Ayşenur kahveciye gitmiştim bana çok soğuk gelmişti kişiye göre değişir tabi
Dilekk33 Kediannesi123 çok teşekkür ederim bende Mehmet bey e gittim aşırı pozitif geldi iyi ilgilendi ama kararsızım hala doğum için doktor seçmek ne kadar zormuş 😅🙏
Annesininkuzusu01 Kediannesi123 Ben başka memleketteyim doğum için Mersine geleceğim Mersinliyim. Sizden ricam sezaryen ücretini öğrenebilir misiniz Nesrin hanımın
Kediannesi123 Dilekk33 erken gelmezse inşallah benim doğuma daha var ama arzu doruk düşünüyorum doğum için 😁
Dilekk33 Dilekk33 evet arkadaşım onda doğum yaptı memnun kaldığını söylemişti onuda gitmeyi düşünüyorum 🙏😅
Dilekk33 Dilekk33 ilk Ayşenur hanım a gitmeyi düşündüm suda doğum yaptırdığı için ama soğukkanlı ise zor olur insan ilgi istiyor bu süreçte 😅
Magnolina Dilekk33 seven çok seviyor sevmeyen de benim gibi soğuk buluyor ben bekarken gitmistim polikistik over için bana yumurta geliştirici vermişti 😀
Annesininkuzusu01 Kediannesi123 Çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun sizden❤️ günlerdir arayıp bilgi alamıyordum
Kediannesi123 Annesininkuzusu01 amin hepimizden inşallah 🙏🏻 merak ettiğiniz şeyler olursa haftaya kontrolüm var orda sorarım 🌸