Pamugunannesi1 Sağ taraf baş,sol taraf popo kısmı küçük olduğunu biliyorum ama en azından birşey söylersiniz bize 🤗
Aselminaaa Pamugunannesi1 kiz seni hep goruyorum masallah valla bu cinsiyet isine ne desem bilmiyorum ama oglumun toto hep sagdaydi benim
dilaraky Pamugunannesi1 Pamugunannesi1 vajina ve penis 12 itibariyle oluşmaya başlar. Şu an belli olmaz malesef
Pamugunannesi1 dilaraky Bu duruşla ilgili tahmin yapan annelerimiz oluyor belki duruşundan bişey derler diye düşünüyorum 😊 Teşekkür ederim canım
Pamugunannesi1 Mavi87 İnşallah canım perşembe kontrolüm var Çin Rus doğum cetveline baktım hepsi kız dedi annem de kontrole gittiğimizde bu ultrason günü ellerini ayakları kıpır kıpır diye erkek dedi ama ben kız hissediyorum sağlıklı olsun eli ayağı düzgün olsun temennim o zaten 🙏🏻
Mavi87 Pamugunannesi1 hadi hayırlısı 😍 bende çok merak etmiştim. İnsan çok meraklı oluyor cinsiyet konusunda 😊
Pamugunannesi1 Aselminaaa Ayyyy ben post açmasam çatlarım kız 🤣 Cinsiyet konusunda merakım var sağlık durumda da belki bize de bişey söylerler 🤗
Pamugunannesi1 Mavi87 Kesinlikle istemsizce merak oluyor çünkü o kadar cicili bicili şeyler varkiiii almamak için zorluyorum kendimi 😍
Pamugunannesi1 Gulsen4224 Teşekkür ederim canım 🤗 Yarın kontrole gideceğiz bir daha rahatsız edebiliriz seni 🐣
Abcxyz Gulsen4224 sen hemsire ebe falan misin her cinsiyet sorusunda seni goruyorum 😂😂 yoksa tecrube falan mi sirri ne bunun 😂😂
Pamugunannesi1 Selocan59 Son adetini yazıyorsun yaşını yazıyorsun tabi ne kadar doğru bilmiyorum canım sallamasyonda olabilir bazen tutuyor bazen tutmuyor 😊