Kbrznr Ekimde kürtaj oldum son 3 adetim düzenliydi ama bu ay 5 gün gecikti. Dün erken gebelik testi ve kaset test yaptım negatif cıktı sizce hamilemiyim?
Birsen2906 Kbrznr kuzum 28 şubat dongumuzu şaşırttı o yüzden bize geç geldi sanıyoruz aaslidan 2 gün geçmiş oluyo
Kbrznr anneadayi33 eğer olsaydı erken gebelik testinde cıkmazmıydı? Acıkcası sonucundan korkuyorum olumsuz cıkar diye