Merhaba. Bende 13+3 haftalık hamileyim. Bemimde kasıklarımda birkaç gündür başladı batmalar ve rahatsızlıklar. Gün ıcınde sürekli tekrarlıyor. Bende korkuyorum acaba bişey mi oluyor diye. Birde benımde alerjim vardı üst safhalara cıktı gebelikle beraber. Mecbur kbb gittim bir ilac ve fısfıs verdi. Kadın dogum doktorumda onayladı kullanabilirsin diye. Kullanmaya başladıgımdan beri rahatım. Yoksa ne hapşırıgım duruyordu ne tıkanıklıgım ne de burun akıntım. Çok zor yani