Rumeysa42 Merhabaa 34 haftalik hamileyim rahim ağzı kisaligindan dolayı erken dogum riskim var doktorum ciğer gelistirici iğne verdi bu şekilde olup doğum yapan var mı kaçıncı haftada yaptınız
Haticearen Rumeysa42 canım bende 35 haftada yaptirdim 37+2 olduk gelen giden yok açıkçası ama bende rahim ağzı kısalığı falan yoktu sancı çok çıktığı için vuruldu 1 gecede müsade altında kaldım ilaç ve serum verdiler
nehirce_life Ben de yarın doğum yapacağım 33+4 rahim serklajliydi açılma olmuş. Dua edin bana da arkadaşlar bebekler ikiz biri 1670 biri 2400 g
Sedagb nehirce_life Kandil gününde inşallah evlatlarınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız Rabbim yardımcınız olsun🙏🏻🌸