Busra0710 Kızlar 1 3 ay malum yaza geliyor, nasıl kıyafetler aldınız. Kısa kollu şort vs mi yoksa yine de uzun kollu da mı aldınız, yoksa karışık mı 😇😂😂 yardımcı olalım mı birbirimize
Hmsrqw Bende 26+4 hastane çıkışlarındışında yazlık alıyorum zıbınkarı kısa kollu mesela yada yazlık tulum
[silindi] Çok kalın şeyler almadım yenidoğan setlerinden falan da aldım uzun kollu da aldım ama daha çok kısa kollu şortlu tulumlar aldım ya hava sıcak olacak