Zeyno14 Kızlar bebegım 4 gunluk oldu ve meme reddi var gogus ucum yok basta silikon ucları denedım onlarla tutuyordu suan onuda bıraktı sütümde 2 gundur cok ıyı gelmeye basladı ama suan memeye yaklastıgı an avaz avaz aglamaya baslıyor nasıl alıstırabılırım
Arasarzu Zeyno14 1 buçuk aylık bebeğim hala sorun yaşıyorum slikon uçla emziriyorum sağıp veriyorum mecbur çok zor oluyor gerçekten
3MelekAnnesi3 Zeyno14 sakin kal bazı sesler acın elektrikli süpürge vs gibi ayakta deneyin slikon uc kullanmayın bıraktırması zor olur mecbur emicek pes etmeyin
Serendipity Zeyno14 Netten arastirin memeye alismasi icin "emzirme destek sistemi"ni arastirmanizi oneririm. Umarim faydali olur 🌸 Arasarzu
Zeyno14 Arasarzu evet cok zor yaa goguslerım ates gıbı oluyor sureklı sut sagmak gerekıyor cok yorucu
Arasarzu Zeyno14 Bende kaç aydır böyle devam ediyorum mecburen zor ama bebeğim için yapıyorum slikon uçla emziriyorum hep ancak böyle çözüm bulabildim
Sisa77 Zeyno14 sutunu surekli sag canim sakin gogsunun cok dolmasina izin verme ben yaptim bilmeden o hatayi mastit olmustum hemde defalarca yasamis biri olarak cok iyi anliyorum seni cok zor reddetmesi ama gecicek inan ilk kizimda bende yasadim ayakta 1 saat sallayarak emzirdigimi salladigimi biliyorum ama galip geldim sende geliceksin eminim🌸sana bol bereketli sutler diliyorum😁 minnosunda bol bol emsin insallah😊❤️
Zeyno14 Arasarzu benım suan silikon ucu da almıyor kaşıkla hazır agzına verırsek ya da şırıngayla alıyor
Arasarzu Zeyno14 Benimde biberonla onu çok güzel emiyor gogsumu cok zor sağ sonra emzir öyle dene bir şekilde alıştırman lazım ilerisi daha zor oluyor
Zeyno14 Ysmmmnn nasıl bardakla kaşıkla içiriyorum ama ustune memeyı asla tutmuyor şırıngayla memeye damlatıyoruz emsın dıye yok onuda kabul etmıyor
Zeyno14 Sisa77 yaa inşallah cok üzülüyorum ben de hep emecegını hayal etmıstım gun boyu süt sagıyorum sezeryan oldugum ıcın ıstedıgım pozısyonda oturup rahat bır sekılde bebegı tutamıyorumda aman aç kalmasın dıye rahata alıstırdık sanırım
Sisa77 Zeyno14 olsun saglikli olsunda onemli olan o tabiki emzirmeyi her anne gibi sende istersin ama olmassada dunyanin sonu deil caniniz saolsun bugunlerin tadini cikarin buyuyunce o haller cok ozleniyo😊
Arasarzu Zeyno14 Canım gazı vardır belki benimde başlarda hiç emmiyordu şimdi biraz daha iyi ama dikkat et sarılık olmasın gogsunude sağ mastit olma hepsi basıma geldi cok zor
Zeyno14 Arasarzu gazını da cıkarıyoruz oyle cok gazlı bır bebek degıl ama cok ınatcı kendı ıstedıgı olana kadar aglıyor sonucta onun ıstedıgı oluyor hazır bır sekılde ugrasması gerekmeden içiyor sütünü
Zeyno14 Sisa77 evet tabii kı saglıklı olması herseyden onemlı ama ıste annelık sankı emse cok cok mutlu olcakmısım gıbı az bı tutcak olsa cok sevınıyorum
Zeyno14 3MelekAnnesi3 agladıgı zaman ben cok korkuyorum bısey olcak diye pes edıyorum hemen verıyorum kaşıkla
3MelekAnnesi3 Zeyno14 en güzeli bak oda cok güzel sakın biberon aklına gelmesin kuzum kasıkla aclıgını yatıstır sakinleşsin uyku arası tekrar vermeyi dene suan için Baska caresi yok elinde sonunda emecek bu onların dogasında var zaten tek bildikleri emmek sadece bazı bebekler geç alışır o kadar onda da sabır gerekli baktım bas edemiyorsun pes etme danısmanlık al sürümde var diyosun heba olmasın kuzum aglayınca da korkma tek bildikleri aglamak zaten 😊