Zeynep_elifnur İkinci doğumum olacak (sezaryen)acaba Doktorlar kaçıncı haftada gün veriyolar bilen var mı
Melike48 Zeynep_elifnur 36 da gittim vermedi bugün 37 oldum bakalım verecekmi benimde ikinci sezaryen olacak
Zeynep_elifnur Hazal01 doğuma 38 de alındığını biliyorum da hangi hafta da gitsek gün verirler acaba onu merak ediyorum 🤔
-ilknur-12 Mavilotta benim rahim ağzımda kist var kanama yapıyor bebek için riskli normal doğum yapamıyorum kilo almasıda durdu bebeğin 3kiloda kaldık o yüzden haftaya sezeryan olacam zorunlu 😒
Hanife_ikranuR Zeynep_elifnur bende çok merak ediyorum devlet hastanelerinde ne zaman alırlar acaba ilk sezeryan olup normal doğuma dönen oldumu devlette özelde isteğe baglida
Mavilotta -ilknur-12 öyle mi… İnşallah sağ salim kucağına alırsın zaten haftası kilosu iyiymiş maşallah.
Mavilotta -ilknur-12 olsa bile sıkıntı olacak bir kilo değil Allahın izniyle. Normal gününü tamamlayıp 2 800 küsür doğan bebek çok gördüm. 38 hafta akciğer gelişimi açısından da iyi. Canını sıkma hiç 💕
-ilknur-12 Mavilotta allah razı olsun. Hayırlı doğumların olsun seninde inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻🤲🏻❤️❤️