Kızlar dk falan tutamıyorum karnımdan kasıklarıma şiddetli ağrı giriyo çıkıcakmış gibi oluyo ama elim ayağım boşalıyo değişik bişey oluyo başım dönüyomuş gibi normal mi bu 😂😂😂 ilk doğumum o yüzden anlamıyorum bir de dk tutamamın nedeni sancı gidiyo ama acısı kalıyo anlayamıyorum sancı giriyo mu çıkıyo mu 🤔