Mrb kızlar.
19.Haftadayim 1-2 haftadır bebeğim bir sağa bir sola bir aşağı toplanıyor gibi hatta toplandığı yer sivriliyor,Karnımın bir tarafı diğer tarafından yüksekte duruyor baya hissediyorum yani bebek olduğunu ama baya sert oluyor ve Elimle dokunduğumda 2dk da geçiyor İlk gebeliğim tecrübesizim bu kötü bir şeyin habercisi mi diye korkuyorum. Bazı sitelerde erken doğum kasilmalari diye okudum bebek neden toplanır ki cevaplar için şimdiden teşekkürler,