Bende de var idrar yolu enfeksiyonu. Hatta onun yüzünden geçen cumartesi hastanede yattım bi gece. Serum ve antibiyotiklerle geçti gecem he birde nst… ağrım sancim olmadığı halde nst de hafiften sancim çıkıyordu doktor enfeksiyondan kaynaklı oluyor ağrılar dedi. Bana yine idrar testi yaptırdılar ama bu hemen çıkmıyormuş sonuç 2 gün sonra çıkar dediler idrar kültürüne baktılar çok şükür üreme yokmuş idrarimda