mervetari4 yanlis anlamayin lutfen, cogul gebelikte daha da zordur allah yardimciniz olsun, kamu calisani iseniz direk 24.hafta idari izne ayrilsaniz daha rahat olmaz miydi cunku suan 30.haftaya kadar calissaniz da o gunler dogum sonuna ekletilmiyor. Direk 30.haftada analik/dogum iznini baslatirdiniz. Cogul gebelik oldugu icin anladigim kadariyla 10 hafta izniniz var dogum oncesi, eger ki dogum 37-38de olduysa o 2 haftayi da sonraya ekletebiliyorsunuz dediler bana da. Yani siz eger erken dogarsa olusacak 2 haftayi dusunmeyin direk idari izne ayrilin, saglicakla kavusun insallah 😊