Merhaba arkadaşlar. 21+5′teyim bu hafta kontrolümüzde doktorum bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu söyledi kanama ve erken doğuma sebep oluyormuş :( ayakta 15 dakikadan fazla durma, iş yapma ağır kaldırma, eşin ile beraber olma vs.. Bu durumu yaşayan var mı anlatırmısınız psikolojim bozuldu korkuyorum 😢