masallarin kizlar gebeliginde duzenli yuruyus yapanlariniz varmi? ciddn cok faydalimi yapmak gerkiuormu
Eminos123 masallarin yuruyusun merdiven cikmanin doguma cok cok faydasi var hic sanci cekmeden 3 cm acikligim vardi
SenaUysal masallarin ben 27. Haftadayım. İlk zamanlar kışa denk geldi ve zaten pandemi vs derken pek yapmadım. Ama son 2 haftadır başladım. Tabi öyle zorlamıyorum kendimi haftada 2 3 gün nasıl denk gelirse çıkıyorum 6 7bin adım atıp dönüyorum. Hem kilo kontrolü için hemde iyice uyuşup kalmamak için yapıyorum canım şu anlık🤷♀️
Beyzan masallarin tabiki çok faydalı aslında her insan için faydalı ama gebelikte ekstra faydali. Kan dolaşımi, vücudun oksijen seviyesinin dengelemesi kilo alımının kontrolü kasların çalışması annenin psikolojisinin düzenlemesi ve daha aklıma gelmeyen bir sürü yararı var bunlar benim bizzat yaşadığım faydalar ben 22 haftalık gebeyim her gün ama hergun dışarı çıkıp en az yarım saat yürüyorum. düz yol yürümek istemezsem ya da hava kötüyse markete gidip bakınıyorum.
Miababe Ben kar yağdığı zaman haricinde düzenli yaptım çok şükür çok da faydasını gördüm. Hamileliğin İlk başlarında kalp sıkışması nefes darlığı sırt agrısı vardı şimdi hiç birinden yana şikayetim yok. Yürüyüş sonrası daha iyi hissediyorum. İlk başlarda çok çabuk yoruluyordum şimdi gün geçtikçe yolu uzatıyorum 1,5 saate kadar çıkarttım ki tempolu bir şekilde elinizden geldiğince yarım saatle başlayıp ilerleyebilirsiniz. Benim doktorum basından beri yürüyüş öneriyordu elimden geldiğince uymaya çalıştım umarım doğumda da faydası olur 🤲
Miumiu masallarin Canım ben 22 haftalığım düzenli bir şekilde her gün yürüyüş yapıyorum. Merdiven inip çıkıyorum. Valla inşallah bir faydasını görürüm😂
Thysn23 Oğlum da son aylarda yürüyüş yaptım bence ise yarıyor yürüyüş yapıp eve gelmiştim yatağa girmem le sancı gelmesi bir oldu doğru hastaneye gitmiştik
arisin_annesiii masallarin canım ben yürüyordum ağrılarıma iyi geliyordu suan son haftamdayim yoruluyorum valla yatıyorum hep. Bence insanın vücuduna bağlı ya bazılarına yarıyor bazılarına yaramıyor
Mekselinda Ben pek sanmıyorum açıkçası bakıyorum burda riskli gebelik olup dokuz ay yatan pıt diye doğuruyor ilk günden spor yapıp saatlerce sancı çekip açılma olmadığından suni alan var. Ben kesinlikle yapı meselesi olduğunu düşünüyorum belki esnetmek için pilates olabilir ama Buda sancıyı etkilemez. Ama çömelme ve squat kesinlikle işe yarar rahim kasları rahatlatıp esnetmesi için👍
Siibeell masallarin her insanın gebeliği tabikide farklı ama ben 9 ay boyunca yattım yataktan çıkmadım 🤭 yani yürüyüş felan yapmadım sadece son 1 hafta kala yürüdüm onuda akşamları yarım saat 1 saat anca yani faydası oldumu bilemem ama dogumum aşırı kolaydı, sınava son gün çalışmak gibi bişeydi benimki 😂
ilkannelikkk masallarin gebeliğimin başından beri fıldır fıldırım eski enerjimle devam ediyorum eğilip kalkıyorum yürüyorum bakalım nolucak 😅
Mavi87 masallarin 19 haftalığım, doktorum yarım saatten fazla ayakta kalmayı önermiyorum dedi. Riskli gebe değilim oysa..Dinlendikten sonra tekrar yürüyebilirsiniz ama yarım saat aklınızda olsun.
Mercimek26 Çalıştığım için günüm paso ayakta ve yürümekle geçiyor. Etrafımdaki çoğu insan kolay doğum yapcamı söylüyor. Bakalım yaşayıp görcez 😂
Miumiu P0510Y- Canım valla 4. Katta oturuyorum yürüyüşe giderken asansör yerine merdivenden inip çıkıyorum bu kadarlık şeyin zararlı olcağını hiç düşünmüyorum🤷🏼♀️ Tabiki her gebelikte durum farklı olabilir ama benim şükür herhangi bir riskim olmadığı için spor amaçlı inip çıkıyorum🤷🏼♀️
idiloska masallarin ben yapıyorum, günlük 6000-7000 adım. Bu hafta yasak ama, geçen hafta amniyosentez alındı, doktor bu hafta yürüme, çok iş yapma, ayakta çok durma dedi. Haftaya başlarım yine.
Ozlem23 masallarin bana doktorum hergun bir saat yürü dedi bende yürüyorum aradaki farkı bilemeyeceğim yurumesem nasıl olurdu diye
Kubrabulut Doğumu kolaylaştırır mı bilemiyorum ama kaslarımızın yatmaktan eriyip gitmemesi için önemli bence.