Naz16 Yarın randevum var muhtemelen doktorum doğumu başlatacağız diyecek ve suni mi sezeryan mı bilemedim suni sancılarının sonunda sezeryan demesi de var bilemedim ya sizce ?
Gs-01-03-2020 Naz16 niye başlatalım diyecek bir sıkıntı mı var 42 ye kadar zamanin var diye biliyorum
Naz16 Hayır bi sıkıntı yok 40 haftadan sonra riskli görüyor sanırım şehir hastanesine gidiyorum 1 hafta önce doğumun başlayabilir dedi ama hala beklemedeyiz
Naz16 Bekleyelim derse tabiki beklicem sadece böyle bi seçenekte arasında kalmak istemediğimden tecrübe edinmiş kişilerin fikirlerini almak istedim tabiki eksisi artısı olucak
Didem34 Naz16 sahsen bana öyle bise derse sezeryan derm. O suni sancıyı istemiyorm ayrıca saatlerce sancı cekip sonunda sezeryana alınmkta var sahsen o eziyeti cekmek istemem