Ey_ser 35+2 👼🏻 Şampuanı pişik kremini masaj yağını falan almadım henüz bi de kova, maşrapa kıyafet askısı kaldı 😁 onları da yarın almayı düşünüyorum bakalımm bu hafta sonu da kıyafetleri, peluş oyuncaklar yıkanabilcek herşey daha doğrusu yıkancak kıyafetler ütülencek önümüzdeki hafta içi de çantamı hazırlarım artık nasipsee 🥰🥰