Selinaymurattt Pdrmdr Allah inşallah gününde gelmesini nasip etsin bütün bebeklerin sizinkininde bekleyebiliyorsanız ne güzel inşallah bir iki hafta daha da bekler bebeğiniz
ElifLaren Kızlar doktor 35 te çatıya çağırdı erken değil mi sizcede kime sorsam 37 de gittik diyor herhangi bi sorun sıkıntıda yok her şey yolunda dedi doğum şekline karar veririz birde nstye girersin dedi