Pdrmdr ay benim de idrar yolu enfeksiyonum var ve sol alt tarafıma bazen sancı giriyor ama pek aklıma takmamaya çalışıyorum riskli durumlar mı bunlar acaba ilk hamileliğim olduğu için ve yanımda da kimse olmadığı için çok cahil hissediyorum kendimi ve korkuyorum da