Merhaba öncelikle nasılsınız. Ben daha önce şeker postu açmıştım.
50 cc ictim saglık ocagında kücük bir cubuk ile kan aldı parmaktan. Sekerli sudan sonra 1 saat sonra birdaha parmaktan aldı cubuk ile ölctü. Aclık 93 tok 157 cıktı.
Bidaha gel dedi bana ama gitmedim yarın dahiliyeye gidicem sabah. Dogrusu bu sekilde parmak ile mi ölcülüyor.
Sekerli sudan sonra cok istifra etmistim bas dönmem cok olmustu.
Şekerimi netleştirmek icin illa o sekerli sudan icmek zorunda mıyım.? Yine parmağımdan mı kan alacak ufak iğne ile?