Zeynep_elifnur ben hem özele hem devlete gidiyorum ikiside hemen hemen aynı şeyleri söylüyorlar dikkat edeyim diyorum diyet yapayım ama hayvan gibi bi iştah geldi bana son zamanlarda ne yapacağım bilmiyorum yiyorum sonra pişman oluyorum Allahtan gebelik şekerinden dolayı değil şeker yüklemem iyi çıktı önde olması yapısal bi durum olabilir diyorlar o normal doğumun mucizevi anlarını yaşamak istiyorum sancım gelsin suyum gelsin bebeğim balık gibi kaydı diyorlar ya öyle hissedeyim ben hemşireyim çok sezeryan gördüm ameliyathanede belki birazda o yüzden istemiyorum sezeryan olmasını ama tabi bi şeyi ne kadar çok istersen olmuyor hayırlısı olsun diyeceğim artık yapacak bir şey yok maalesef