Cicikus1 Kızlar 10 hafta 3 günlüğüz, bugün belim ağrıdı sürekli, hazimsizlik, uyku hali. Ama en çok bel ağrısı beni yordu, sizde de var mı bu durumlar ?
Zyneepemree Cicikus1 bende ultrasona göre 10+5 im benimde bel ağrım var midem bulantım da artmaya başladı önceden sadece sabahları oluyordu şimdi su bile içsem geri çıkarıyorum
Cicikus1 Bulantılar sabah fazla oluyor tabi ilk zamanlardaki gibi değil çok şükür:) prilam kullanıyorum bıraksam belki devam edecek bulantılar. Ama şu bel ağrısı bugün çok arttı, arada bi vuruyor herkes normal diyor bilemedim 🤷🏻♀️ bi de erkek bebek belirtisi diyenler var bel ağrısı için 🤭
ikincimucizemmmm Cicikus1 11+6 yım bel agrısı mide yanması ve bulantım var gece yatamıyorum mide yanmasından
Hahahh12 11+1 canım gündüz ayakta cok iş yapınca belin agrıyodur bendede öyle oluyor ayakta fazla duruyum ben ağrısı başlıyor . Uyku düşkünü oldum iyice her an uyuyasım var dediklerin gayet normal 😊
08Hale80 10+5 benim de ara ara bel ağrılarım oluyor ama gebelik belirtileri çok az yani yok gibi bir şey ayıp olucak kızlar kusura bakmayın akıntınız var mı sizlerin Dr. tam ikna edecek bir cevap alamadım ben
tcasl 08Hale80 tabiki herkeste oluyor doktor bana sadece rengini sormuştu enfeksiyondan dolayı gayet normal 🙏
tcasl Cicikus1 11 haftalık olduk bel ağrısı mı dersin mide bulantısı mı dersin herşey var ne kadar zormuş 😬😍
Saripapatyam1 Cicikus1 bizde 11 haftalık olduk bel agrım başından beri var karın agrısı ve rahimde batmalar hissediyorum inşallah normaldir 😊