Beyzan kuzum muayenelerde hep standart gecıyo nasılsın bile demedi daha 33 haftalık gebeyım bıkac kez ciddi kasılmalarım oldu yazdım kendıne ama dönmedi bile sorunum olunca ilgılenmıyor doğumdada az cok yapacagı bu ve benzerı seyler olacaktır uğraşmak istemicektir o yuzden içim en azından rahat olsun bebeğim Rabbimin emrettiği yolla gelecek elbette biz çabalayalım gerisi tevekkül Rabbim yardımcımız olsun kardeşim teşekkür ederim yanıtın için❤️