Neslihan1903 arkadaşım 20 li haftalarında korona oldu. Filyasyon ekibi çok kötü olmazsanız ilaçları kullanmayın bu ilaçların fetüs üzerindeki etkileri henüz bilinmiyor bol sıvı tüketin vitamin alın demişti çok şükür ağırlaşmadan atlattı. Ama en güzeli siz bir doktora gidin inşallah basit bir mevsimsel griptir o da en kısa sürede geçer Rabbim safi ismi ile şifa versin inşallah 🌸