Elif06_ ben bir yan etkisini görmedim. Anneler korkuyor birden o kadar şeker tüketimi bebeğime zarar verirse diye ama eğer zarar verecek olsa o kadar doktor bunu rutin bir şekilde yapamazdı diye düşünüyorum. Kaldı ki bir seferde yüklensin ve şekeriniz varsa öğrenir buna göre bi daha şekerli gıdalar tüketmezsiniz, diyetinize başlarsınız. Ama yaptırmazsanız bunu hiç bir zaman bilemeyecek ve bebeğiniz için önlem alamamış olacaksınız. Benim düşüncelerim bu şekilde ama bana katılmayanlar olacaktır illaki, herkesin düşüncesine saygım var.