Anm 2 gündür ara ara agrm geldi bugün gitdim Nst de bakdı sancın yok dedi, ayaklarm çok şişmiş dedim, regl gibi agrm oldu, bebegm az haraketli, karnm sertleşiyor dedim umrunda bile olmadı normal dedi ayaklarn. kanaman galan olursa klinige git dedi sanki ben bunu bilmiyorum😡 gecen hfya kafası büyük kilosu fazla dedi 2 hafta sonra bakıcam dedi şimdi beni başından atdı kapının önünde konuşdu. Allahdan yarn klinike gidicem orda bakıp söyliycekdiler normalmi yoksa sezeryanmı, yoksa sinirden çıldırırdım. Almanyada oluyorum ama doktorum Türk. burdasa okuduklarmdan size doktor nasıl söylemişse bende öyle yapayım türkiyede öyle oldugu için sonucuda bu..
Elcnerdgn Anm yanı böyle davranış sergilemesi hoş değil ve boşuna gitmediyse seni rahatsız ettiyse doktor değişikliği olmadı yap derim 🤔
Anm Elcnerdgn türk oldugu icin ta en başından onu seçdim ama yalnış yapmışım. az kaldı zaten bir daha onun yanına gitmiycem